„Lepiej częściowo mieć rację, niż całkowicie się mylić.”

Warren Buffett

Szukasz kogoś, kto poprowadzi Twoje social media?

1. Jak prowadzić social media?

2. Co to jest facebook ads?

3. Kiedy używanie facebook ads ma sens?

4. Jak publikować w mediach społecznościowych?

5. Czy prowadzenie social media jest trudne?

6. Jakie media dobrać do swojego biznesu?

7. Czy musisz istnieć we wszystkich mediach społecznościowych?

W 2021 roku zrozumieliśmy potencjał internetu, social media oraz sens posiadania profilu firmowego w mediach społecznościowych. Okazuje się, że facebook ads nie wystarczy już do tego, aby skutecznie prowadzić działania w internecie. Zajmując się doradztwem w zakresie sprzedaży, o wiele częściej, otrzymujemy zapytania typu: jak prowadzić social media? Zakładam, że każda agencja social media zacznie rozmowę od zbadania twojego budżetu przeznaczonego na facebook ads i nie ma w tym nic złego!

Mam jednak swoje doświadczenie, które podpowiada mi, że obsługa social media zaczyna się już na etapie rozmów twojego działu marketingu z działem handlowym. Bez komunikacji pomiędzy tymi działami nie mogę sobie wyobrazić, jak można prowadzić działania w kierunku edukacji przyszłych klientów. To właśnie dział handlowy zna wszystkie odpowiedzi na pytania, które mogą zadać klienci, a moim zdaniem obsługa social media to właśnie odpowiadanie na pytania klientów, a nie krzykliwe promocje, które zaproponuje ci agencja social media

Jestem ogromnym zwolennikiem filozofii “TAYA” –they ask, you answer, której głównym założeniem jest odpowiadanie na pytania klientów oraz edukowanie ich. Co nam to daje? Mniej więcej tyle, że w perspektywie czasu możemy stać się nie tylko kolejnym adresem w wyszukiwarce google, ale również kształtować poglądy i opinie potencjalnych konsumentów! 

Jak to wygląda w praktyce? 

  1. Dokonujemy analizy produktu lub usługi.
  2. Sprawdzamy informacje, jakich klienci poszukują w odniesieniu do produktu/usługi. ( Sieć oraz wywiad z Twoim działem handlowym )
  3. Planujemy słowa i frazy kluczowe.
  4. Regularnie tworzymy wpisy, które odpowiadają na te pytania i edukują Twoich klientów!

Studium przypadku:

Przychodnia z Poznania świadczy usługi medyczne w zakresie diagnostyki obrazowej. Zdaniem osób decyzyjnych obłożenie pacjentów jest wciąż zbyt niskie.

W związku z tym zaplanowano działania marketingowe mające na celu przyciągnięcie jak największej liczby nowych pacjentów/klientów.

Jak działamy?

Bierzemy pod uwagę wszelkie obostrzenia związane z reklamą w branży medycznej i w porozumieniu z kadrą medyczną oraz zarządzającą planujemy serię wpisów edukacyjnych, które edukują potencjalnych klientów/pacjentów oraz w sposób nieoczywisty promują i zachęcają do skorzystania z usług danej placówki medycznej. 

Jakie osiągniemy efekty?

W danej perspektywie czasu poinformujemy naszych odbiorców o usługach, jakie świadczy placówka, a zarazem odpowiemy na pytania, które chcieliby zadać w rozmowie telefonicznej z pracownikiem. Finalnie uda nam się zwiększyć obłożenie pacjentów oraz zoptymalizować pracę rejestracji pod względem efektywności i szybkości obsługi pacjenta.

Ten przykład możemy dowolnie dostosować dla każdego produktu oraz usługi w zależności od branży, którą reprezentujesz. Z uwagi na różnorodność do każdego z klientów podchodzimy indywidualnie. 

Dlaczego nie facebook ads?

Facebook ads to system reklamowy facebook-a, który daje ogromne możliwości! Zanim jednak będziemy mogli z nich skorzystać musimy zbudować odpowiednią grupę docelową, która będzie zainteresowana naszymi reklamami. Moim zdaniem kierowanie reklamy do wszystkich jest przepalaniem budżetu – twoim zapewne też.  

Jakie social media dla Twojego biznesu?

Wszystko zależy od tego jaki biznes prowadzisz. W niektórych sytuacjach wystarczy nam tylko instagram i facebook ( minimum! ) w innych zaproponujemy również skorzystanie z yt, gdzie będziesz mógł publikować filmy i recenzje swoich produktów. Nie musisz być obecny we wszystkich social mediach! Pracuj na 2 kanałach ale rób to regularnie! 

Prowadzenie social media – ile kosztuje?

Pakiet standard:  550 zł netto miesięcznie .

W skład pakietu wchodzi:

  1. Analiza produktu/usługi i organizacji
  2. 1xWpis tygodniowo opublikowany w social mediach oraz na blogu klienta

Pakiet standard plus: 850 zł netto miesięcznie.

W skład pakietu wchodzi:

  1. Analiza produktu/usługi i organizacji
  2. 2xWpis tygodniowo opublikowany w social mediach oraz na blogu klienta
  3. Każdy kolejny wpis tygodniowo plus 50zł netto.

Pakiet premium: 1150 zł netto miesięcznie.

W skład pakietu wchodzi:

  1. Analiza produktu/usługi i organizacji
  2. 3xWpis tygodniowo opublikowany w social mediach oraz na blogu klienta
  3. Odpowiadanie na pytania zadawane w social mediach oraz komentarzach pod postami
  • Grafiki do stworzonych postów zapewnia wykonawca

W razie zainteresowania ofertą zapraszam do kontaktu:

    Korzystając z formularza zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie twoich danych przez tę witrynę.