Obsługa klienta to 60% sukcesu w sprzedaży!

Opowiem Ci historię mojego przyjaciela, który rozpoczynając pracę na stanowisku przedstawiciela handlowego bardzo szybko awansował na pozycję lidera sprzedaży, a następnie kierownika regionalnego!

Paweł, bo tak ma na imię mój kolega, kilka lat temu jako bardzo młody chłopak rozpoczął pracę w firmie zajmującej się produkcją okuć meblowych. Podejmując pracę w tej branży nie umiał kompletnie nic! Nie wiedział, że istnieje coś takiego jak prospecting, cold calling, persona zakupowa. Jednym słowem był kompletnie zielony jeżeli chodzi o sprzedaż!

Rozmawialiśmy dużo o tym, co powinien zrobić aby nadrobić braki i wykręcić dobry wynik najszybciej jak to możliwe. Stwierdziliśmy zgodnie, że pakiet klientów, których obsługuje może do siebie przekonać tylko obsługą na bardzo wysokim poziomie! W międzyczasie mógł sobie pozwolić na nadrobienie braków i naukę technik sprzedażowych.

Paweł zrobił tak, jak się umawialiśmy. Każdego klienta traktował z należytą powagą i atencją, odbierał telefony w późnych godzinach wieczornych i często również w weekendy. Nagle okazało się, że spośród wielu dostawców walczących o kontrakty klienci zaczęli wybierać właśnie jego – dlaczego?

Ponieważ miał kompletną wiedzę o swoim produkcie, był zawsze dostępny dla swoich klientów, a jeżeli nie mógł odebrać to oddzwaniał. Przez swoje zaangażowanie nie dał szansy konkurencji na zbudowanie lepszej relacji z klientem i wygrał! 

Minęło kilka lat ale wróciliśmy do tego podczas naszego ostatniego spotkania. Ja i Paweł, dzisiaj jako doświadczony handlowiec, doszliśmy do wniosku, że odpowiednia obsługa klienta to przynajmniej 60% sukcesu w sprzedaży.

Z tego powodu i na bazie tych doświadczeń powstał poradnik: ” Obsługa klienta: 21 praktyk liderów biznesu ” , który nie opowiada o Pawle ale o największych graczach z branży gastronomicznej, e-commerce, hotelarskiej i technologicznej. Bardzo serdecznie namawiam Cię i jednocześnie zapraszam do pobrania tego poradnika, który pokaże jak niewiele trzeba włożyć w obsługę klienta aby stać się lepszym i zdominować konkurencję!

Jeżeli chcesz:

  •  Wykreować dla swoich klientów wartość dodaną, jaką będzie perfekcyjna obsługa klienta
  • Zwiększyć sprzedaż niewielkim kosztem własnym
  • Wyróżnić się z tłumu konkurencji
  • Dać sobie czas na naukę ale nie tracić w tym czasie klientów
  • Dowiedzieć się jak do obsługi klienta podchodzą najlepsi sprzedawcy na rynku
  • Wyjść poza schemat, który proponuje każda firma na rynku
 To ten darmowy poradnik jest właśnie dla Ciebie i wniesie do Twojej pracy świeży powiew umiejętności handlowych!

Odbieram darmowy poradnik !

Wyrażam dobrowolnie zgodę na kontaktowanie się ze mną przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej w celu odpowiedzi na zadane pytanie.(Możesz się wypisać w każdej chwili).

Wyrażam dobrowolnie zgodę na marketing bezpośredni w tym na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących w tym środków komunikacji elektronicznej (Możesz się wypisać w każdej chwili).

Obserwuj mnie!